Kilpailussa ilmoitettava seura

Limingan Niittomiesten jäsenet ilmoittavat lajinsa kilpailussa edustamakseen seuraksi LNM (tai Limingan Niittomiehet).

Huomaathan, että virallisissa kilpailuissa osallistumisoikeus edeyttää edustamansa urheiluseuran voimassaolevaa jäsenyyttä ja jäsenyydestä huolehtii kilpailija itse (tai huoltaja).

LNM on jokaisessa lajissaan Suomen virallisen lajiliiton jäsen ja sitä kautta jäsenillämme on kilpailuoikeus lajeissa, joissa heillä on lisenssi LNM:n nimissä.

Voit myös kuulua useampaan urheiluseuraan. Seuraan kuuluminen edellyttää ko. seuran jäsenyyttä. Kauden aikana voit kuitenkin edustaa yhdessä lajissa vain yhtä urheiluseuraa.

Virallisissa kilpailuissa edustamasi seura määräytyy lajikohtaisen lisenssisi perusteella. Vastaat itse siitä, että olet jäsenenä ko. seurassa, eli oikeutettu lajilisenssiin.

Kilpalisenssiläisillä on lisäksi rajoituksia seuravaihdoksista. Rajoituksista löytyy tarkempaa tietoa lajiliittojen/olympiakomitean sivuilta. Seuranvaihtorajoitukset eivät yleensä koske alimman tason lisenssejä.

Esim. jos harrastat salibandyä LNM-jäsenenä, uintia urheiluseuran X-jäsenenä ja jääkiekkoa urheiluseura Y-jäsenenä, voit kilpailla kauden aikana salibandyssä LNM:n edustajana, uinnissa urheiluseuran X edustajana ja jääkiekossa urheiluseuran Y edustajana.