Tietoa meistä

Limingan Niittomiehet on Liminkalainen usean urheilulajin urheiluseura. Tänä päivänä Limingan Niittomiehet ry urheilulajit ovat: hiihto, kiipeily, lentopallo, paini, salibandy ja yleisurheilu.

Seura on perustettu vuonna 1915. Sen virallinen lyhenne on LNM, mutta varsinkin puhekielessä käytetään usein lyhenteitä niittomiehet ja niittarit. Eräät, koko Suomen kattavat, tulospalvelun tarjoajat ovat ottaneet käyttöön myös lyhenteen LimNM, mikä kuitenkin on epävirallinen lyhenne, eikä sitä tule suosia.

Limingan Niittomiehet =

LNM toimii yhä perinteisen urheiluseuratoiminnan periaatteella, siis talkoovoimin ja kaikki ovat tervetulleita mukaan.

Pyrimme tarjoamaan Limingassa urheilun harrastusmahdollisuutta kaiken ikäsille ja tasoisille liikkujille.

Seuraamme kuuluukin niin tavoitteellisia kilpaurheilijoita, kuin jäseniä, jotka eivät kilpaile koskaan. Jokainen jäsen on meille tärkeä.

LNM jäseniä on toista tuhatta, eli merkittävä osa Limingan kuntalaisista kuuluu Limingan Niittomiehiin. Ole sinäkin yksi meistä.

Jos sinulla on kysyttävää seurastamme tai sen jostain toiminnosta, ota rohkeasti yhteyttä. Autamme mielellämme.

-----------------------------------------------

Limingan Niittomiehet on jäsenenä jokaisen urheilulajinsa kansallisessa kattojärjestössä ja noudattaa niiden sääntöjä. Lisäksi LNM kuuluu useisiin alueellisiin urheilujärjestöihin.

Isoimmat järjestöt, joissa LNM on jäsen:

Lajien kattojärjestöjen kautta myös Suomen Olympiakomitea