Jäsenyys

LNM:n järjestämät harjoitukset on suunnattu LNM:n jäsenille ja osallistujan tulee pääsääntöisesti itse huolehtia LNM:n jäseneksi ilmoittautumisesta. Liittyminen on helppoa!

Tervetuloa mukaan!

Jäseneksi tulee ilmoittautua. Pelkkä maksu tai ilmoittautuminen johonkin LNM tapahtumaan ei ole jäseneksi ilmoittautuminen.

LNM:n toimintaa pidetään yllä mm. jäsenmaksuja keräämällä. Koska toimintamme perustuu vapaaehtoiseen talkootoimintaan ja jäsenistömme on aktiivista, olemme onnistuneet pitämään jäsenmaksumme alhaisina. Tavoitteemme on, ettei jäsenmaksumme ole kenellekään kynnys osallistua toimintaamme.

Jäsenmaksu 2024:

JäsentyyppiSumma (eur)
Vuosijäsen10 eur.
Perheenjäsen10 eur.
Kannattajajäsen> 15 eur. Jäsen saa itse päättää, oletussumma on 100 eur.
Lisäksi:
Paperilaskutus-lisä

3 eur.

Paperisina toimitettaviin laskuihin lisätään 3 euron laskutuslisä. Sähköpostitse toimitettaviin laskuihin ei laskutuslisää tule.

Vuosijäsen on täysivaltainen LNM jäsen. Jäsenmaksu laskutetaan vuosijäseneltä.

Perheenjäsen on täysivaltainen LNM jäsen, joka kuitenkin saa alennuksen jäsenmaksusta ja lasku menee perheen vuosijäsenelle. Perheessä yhden täytyy olla vuosijäsen ja perhekokonaisuus pitää olla ilmoitettuna perheen jäsen alennuksen saadakseen.

Kannattajajäsen on täysivaltainen LNM jäsen, joka haluaa tukea LNM toimintaa vuosijäsenmaksua suuremmalla summalla. Voi olla myös yritys.

Jäsenmaksu peritään kerran vuodessa. Jäsenmaksulaskut lähetetään alkuvuodesta viitetiedollisina laskuina vuosijäsenen / kannattajajäsenen sähköpostiosoitteeseen. Muista käyttää viitenumeroa maksaessasi.

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠
Esim. Perheessä 4 jäsentä, jäsenmaksut silloin: 10 + 10 + 10 + 10 = 40 eur. Perheen vuosijäsen saa siis koko perheen jäsenmaksulaskun summalla 40 eur. Laskussa ilmoitetaan henkilöt, joiden jäsenmaksu on ko. laskussa. (Mikäli lasku lähtee paperisena, summa on 40+3= 43 eur).

HUOM! Lajijaostot voivat periä vielä erillistä osallistumismaksua lajin toimintoihin osallistumisesta. Yleensä lajijaoston perimä maksu sisältää vakuutuksen ko. toimintaan osallistujille. Tämä toimintamaksu ei sisällä LNM:n jäsenmaksua.

Jäsenen velvollisuus on maksaa vuosittain jäsenmaksunsa. Jäsentietoja ja jäsentyyppiä voi vaihtaa päivittämällä tietonsa LNM:lle "Jäsentietojen päivitys" -lomakkeen kautta.

Pidäthän jäsentietosi ajantasalla (myös osoitetietosi ja perheryhmään kuuluvien tiedot). Jäsenyydestä eroaminen tapahtuu täyttämällä jokaisesta eroavasta henkilöstä eroilmoitus.

LNM:n toimintaan osallistuminen edellyttää

• Voimassaolevaa LNM:n jäsenyyttä
  • Toimintaan ilmoittautumista ja osallistumismaksun suorittamista (mikäli toiminnasta peritään osallistumismaksu)

Jomman kumman laiminlyönti oikeuttaa LNM:n päättämään välittömästi henkilön osallistumisoikeuden.

Jäsenmaksu maksetaan jäsenmaksulaskun viitetiedoilla LNM:n hallinnon tilille ja osallistumismaksu toiminnon ohjeistamilla tiedoilla lajijaoston tilille.

LNM on onnistunut pitämään jäsenmaksut ja osallistumismaksut hyvin alhaisina hyvällä suunnittelulla ja aktiivisena talkoilevan jäsenistön avulla. Esim. Valtioneuvoston linjaus edullisesta harrastuksesta lapselle tai nuorelle on 50 eur/kk, joka LNM:ssä pääsääntöisesti alitetaan, monessa toiminnassa reilustikin.