Jäsentietojen päivitys

Ensin täytetään vuosijäsenen tiedot ja sitten perheenjäsenen tiedot.

Vuosijäsen sisältyy aina perhekokonaisuuteen, joten hänen tietoja ei enää lisätä perheenjäsen-kenttiin.

Jos et muista, kuka teidän perhekokonaisuudessa on LNM:n jäsenenä nimetty vuosijäseneksi, täytä todennäköisin vaihtoehto.

Vuosijäsen:

Tähän sähköpostiosoitteeseen lähetetään jäsenmaksu

Jäsenmaksulasku lähetetään sähköpostiosoitteeseen. Pitkään (yli 10 v perättäin) jäsenä ollut voi, jäsentietopäivityksessä, valita edelleen laskun lähettämisen postiosoitteeseen, muille valinta ei ole mahdollinen.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Jos jäsenhakemus on vain yhdelle jäsenelle tai päivität vain yhden jäsenen tietoja tai teet samaa osoitteenmuutosta koko perhekokonaisuudellesi, voit siirtyä lomakkeen lähettämiseen.

Liitätkö samalla useamman henkilön jäseneksi samaan perhekokonaisuuteen? Tai muutatko perhekokonaisuuttasi? Täytä silloin allaolevat kentät. Jokaisen henkilön kohdalla täytetään nimi, syntymävuosi ja sukupuoli.

Mikäli perhekokonaisuus muuttuu, kirjaa lisätietoihin ketkä pysyvät samassa perhekokonaisuudessa ja kuka eriytetään ja hänen uusi osoite. Jokaisen henkilön nimen lisäksi on ilmoitettava syntymävuosi.

Mikäli joku perhekokonaisuudesta eroaa jäsenyydestä, täyttäkää hänestä eroilmoituslomake, hän poistuu automaattisesti perhekokonaisuudesta. Jos hän on vuosijäsen, muuttaa järjestelmä jonkun perheenjäsenen vuosijäseneksi.

Jos muutos koskee vielä useampaa perheenjäsentä, kirjaa alle jokaisen

etunimi, sukunimi, syntymävuosi, sukupuoli

Perheenjäsenen poistaminen LNM-jäsenyydessä perhekokonaisuudesta

Jos pienennät perhekokonaisuutta, kirjaa poistettavan jäsenen nimi, syntymävuosi, sukupuoli ja uusi osoite.

* merkityt kohdat ovat pakollisia.

Jäsenmaksun suuruuden löydät kohdasta Yhdistys / Jäsenyys. Jäsenyys tulee voimaan heti.